• 373 (22) 32 31 55
  • ltwaldorfmd@gmail.com
  • RO RU EN
Waldorf
  • Pentru comunitate
    • DGETS
    • Interne
  • Transparenta
  • Despre Noi
    • Situatia Actuala
      • Copii/Elevi
      • Corpul Profesoral
      • Echipa Manageriala
    • Istoric
      • Prezentarea Institutiei
      • Misiunea si Viziunea Liceului
      • Declarația de identitate a LT WALDORF
    • Metodologia PW
    • Gradinita Waldorf
      • Pedagogia Waldorf in gradinita
  • Intrebari
  • Pedagogia WALDORF
    • Fondatorul Pedagogiei Waldorf
    • Pedagogia Waldorf in Lume
    • Caracteristici Esentiale
    • Etapele de Dezvoltare ale Copilului
    • Despre Pedagogia Waldorf
  • Evenimente
  • Fund-raising
    • Fundatia IPWM
    • Proiect de Extindere
      • Galerie
      • Noutati
      • Deviz de Cheltuieli pe Etape
    • Donatori
  • Contacte

Actiunile obligatorii pentru a fi intreprinse de catre angajatii institutiilor de invatamant.

Acasă Evenimente

Actiunile obligatorii pentru a fi intreprinse de catre angajatii institutiilor de invatamant.

202010.03

Actiunile obligatorii pentru a fi intreprinse de catre angajatii institutiilor de invatamant.

  • 10.03.2020
  • ADD TO GOOGLE CALENDAR

În legătură cu declararea codului portocaliu de pericol de infecţie cu COVID-19, Direcţia generală educaţie, tineret şi sport a Consiliului municipal Chişinău informează despre acţiunile obligatorii pentru a fi întreprinse de către angajaţii instituţiilor

        În atenția conducătorilor instituțiilor de învățământ general (preşcolar, primar, secundar şi extraşcolar), în legătură cu declararea codului portocaliu de pericol de infecţie cu COVID-19, Direcţia generală educaţie, tineret şi sport a Consiliului municipal Chişinău informează despre acţiunile obligatorii pentru a fi întreprinse de către angajaţii instituţiilor de învăţământ.

  1. Efectuarea triajului epidemiologic matinal în instituţiile de învăţământ;
  2. Examinarea copiilor/elevilor cu manifestări suspecte, asigurându-se izolarea şi supravegherea acestora de către asistenta medicală şi informarea părinţilor/tutorelui sau ambulanţei;
  3. Monitorizarea continuă a elevilor/copiilor care au revenit de peste hotarele statului de către angajaţii instituţiilor de învăţământ;
  4. Evidenţa igienizării, conform recomandărilor sanitaro-epidemiologice, a blocurilor sanitare, sălilor de sport, sălilor de festivităţi şi a blocurilor alimentare prin intermediul Fişei de control/Grilei de control afişată pe uşă, semnată de persoana responsabilă şi contrasemnată de director. (Anexa);
  5. Igienizarea periodică a suprafeţelor, jucăriilor, inventarului didactic şi sportiv cu folosirea detergenţilor şi dezinfectanților;
  6. Asigurarea blocurilor sanitare pentru elevi şi angajaţii instituţiilor de învăţământ cu apă, săpun, dezinfectanți şi uscătoare electrice sau şerveţele uscate;
  7. Limitarea accesului în instituţiile de învăţământ a persoanelor din afara instituţiei. În situaţii de excepţie este permis accesul doar cu bahile şi mască. Părinţii copiilor din grădiniţă li se permite accesul doar până în vestiarul grupei copilului său;
  8. Organizarea şi participarea la activităţi extraşcolare (concursuri, competiţii, excursii, festivaluri ş.a.) este interzisă. Activităţile din grupă/clasă sunt organizate fără participarea persoanelor străine grupei/clasei;
  9. Organizarea, în perioada 10-13 martie, a activităţilor de informare şi instruire a angajaţilor instituţiilor de învăţământ şi a elevilor privind măsurile de prevenire a infecţiei cu COVID-19. În cadrul activităţilor la Managementul clasei şi a disciplinei Dezvoltarea personală se va desfăşura Ora sănătăţii (recomandăm materialele ataşate mai jos);
  10. În caz de identificare a copiilor/elevilor bolnavi de infecţii respiratorii acute în instituţiile de învăţământ, informarea imediată a Centrului de sănătate publică şi Direcţia generală educaţie, tineret şi sport (patronii instituţiilor de învăţământ din cadrul direcţiei management preşcolar, secţiei management preuniversitar, direcţiei educaţie şi tineret, secţia sport).

Recomandăm elevilor şi angajaţilor din instituţiile de învăţământ să deţină personal şerveţele uscate, şerveţele umede şi gel antibacterian.

                                                            

 

 

 

https://ansp.md/

https://ansp.md/index.php/recomandari-pentru-persoanele-care-revin-din-zonele-cu-izbucniri-in-focare-de-covid-19-pentru-a-preveni-raspandirea-infectiei-prin-coronavirus-de-tip-nou/

https://ansp.md/index.php/coronavirusul-de-tip-nou-covid-19/

https://ansp.md/index.php/materiale-informative-covid-19/

https://ansp.md/index.php/intrebari-raspunsuri-covid-19/

https://ansp.md/index.php/coronavirusul-de-tip-nou-covid-19/

https://ansp.md/index.php/recomandarile-oms-cu-referire-la-calatoriile-internationale-si-prevenirea-cazurilor-de-infectie-cu-coronavirusul-de-tip-nou-2019-ncov-in-randul-populatiei/

https://www.cdc.gov/

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/index.html

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019

https://www.youtube.com/channel/UCiMg06DjcUk5FRiM3g5sqoQ

https://www.who.int/csr/disease/coronavirus_infections/ru/

https://www.youtube.com/channel/UCiMg06DjcUk5FRiM3g5sqoQ

https://www.chisinau.md/libview.php?l=ro&idc=403&id=28696&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Sedinta-extraordinara-cu-privire-la-prevenirea-si-monitorizarea-infectiei-cu-COVID-19

 

 

 

 

Anexa

 

Fişă de control a evidenţei igienizării

Săptămâna 09-13.03.2020

Nr.rând

Data

Ora

Responsabil (semnătura)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Social Widget

  • like us
  • follow us

Ultimele evenimente

Inscrierea copiilor in clasa I
Inscrierea copiilor in clasa I

01.03.2025

Anunț cu privirea ședinței de parinți clasa I-a ...
Anunț cu privirea ședinței de parinți clasa I-a ...

04.06.2024

Anunț - Concurs pentru ocuparea funcției de ...
Anunț - Concurs pentru ocuparea funcției de ...

11.10.2023

Rezultatele admiterei în clasa a X -a. Etapa II
Rezultatele admiterei în clasa a X -a. Etapa II

10.08.2023

Aviz - Admitere în clasa a X - a Etapa - II
Aviz - Admitere în clasa a X - a Etapa - II

26.07.2023

 Rezultatul admiterii - învățămîntul liceal
Rezultatul admiterii - învățămîntul liceal

25.07.2023

Olimpiada Greacă
Olimpiada Greacă

17.07.2023

Festivalul de Istorie și Cultură Medievală
Festivalul de Istorie și Cultură Medievală

17.07.2023

Aviz - Admitere în clasa a X - a
Aviz - Admitere în clasa a X - a

07.07.2023

Subdiviziuni

  • Transparenta
  • Despre Noi
  • Istoric
  • Intrebari
  • Pedagogia WALDORF
  • Evenimente
  • Fund-raising

Waldorf

Informatie

  • Pentru comunitate
  • Galerie
  • PUBLICAŢII

Subdiviziuni

  • Transparenta
  • Despre Noi
  • Istoric
  • Intrebari
  • Pedagogia WALDORF
  • Evenimente
  • Fund-raising
  • Contacte

Contacteaza-ne

  • 373 (22) 32 31 55
  • ltwaldorfmd@gmail.com
  • str. Studentilor, 11, 2045 Chișinău

© Copyrights 2019 Waldorf. Site by MoldaHost

  • Follow us: